22 Haziran 2009 Pazartesi

Let Me Kiss You - Morrissey


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com




Bir yer var güneşte, birinin peşinden koşmak isteyenler için
Ve sanırım ben, benimkini buldum, evet buldum

Kapat gözlerini ve düşün çok istediğin birini
Ve seni öpmeme izin ver, seni öpmeme izin ver

Tüm Amerika'yı gezdim, bulamadım güvenli bir sığınak
Söyle ağlamama izin verir misin, senin omuzunda
Duydum ki deneyebilirmişsin her şeyi iki defa

Kapat gözlerini ve düşün çok istediğin birini
Ve seni öpmeme izin ver, seni öpmeme izin ver

Ama sonra açacaksın gözlerini ve hoşlanmadığın beni göreceksin karşında
Ama kalbim açık
Kalbim açık
Senin için



There's a place in the sun, For anyone who has the will to chase one
And I think I've found mine, Yes, I do believe I have found mine, so

Close your eyes, And think of someone, You physically admire
And let me kiss you, Let me kiss you

I've zig-zagged all over America, And I cannot find a safety haven
Say, would you let me cry, On your shoulder
I've heard that you'll will try anything twice

Close your eyes, And think of someone, You physically admire,
And let me kiss you, Let me kiss you

But then you open your eyes, And you see someone, That you physically despise
But my heart is open
My heart is open to you

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder