22 Haziran 2009 Pazartesi

One Last Goodbye - Anathema


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com




Nasıl da ihtiyacım vardı sana
Nasıl da üzgünüm şimdi gittin diye
Rüyalarımda görüyorum seni
Çok yalnız uyanıyorum

Biliyorum gitmek istemezdin
Kalbin hep kalmaktan yanaydı
Ama içindeki sevdiğim o güç
Sonunda dayanamadı ve gitti

Hernasılsa biliyordum beni bu şekilde bırakabileceğini
Hernasılsa biliyordum asla kalamayacağını
Ve erken bir sabah ışıltısında
Sessiz, huzurlu bir gecenin ardında
Kalbimi götürdün uzaklara

Rüyalarımda, görebiliyorum seni
Anlatabiliyorum neler hissettiğimi
Rüyalarımda sarılabiliyorum sana
Ve o kadar gerçek hissettiriyor ki

Hala hissediyorum acıyı
Hala hissediyorum sevgini
Hala hissediyorum acıyı
Hala hissediyorum sevgini

Ve hernasılsa hep biliyorum kalamayacağını
Ve hernasılsa biliyordum beni bırakıp gideceğini
Ve erken bir sabahın ışıltısında
Sessiz, huzurlu bir geceden sonra
Kalbimi götürdün uzaklara
Dilerdim...dilerdim kalabilmeni




How I needed you
How I bleed now you're gone
In my dreams I see you
I awake so alone

I know you didn't want to leave
Your heart yearned to stay
But the strength I always loved in you
Finally gave way

Somehow I knew you would leave me this way
Somehow I knew you could never stay
And in the early morning light
After a silent peaceful night
You took my heart away
And I grieve

In my dreams I can see you
I can tell you how I feel
In my dreams I can hold you
And it feels so real

I still feel the pain
I still feel your love
I still feel the pain
I still feel your love

And somehow I knew you could never, never stay
And somehow I knew you would leave me
And in the early morning light
After a silent peaceful night
You took my heart away
I wished, I wished you could have stayed

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder