21 Haziran 2009 Pazar

Cannonball - Damien Rice


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com




Hala biraz tadın var ağzımda
Hala bir parçan var, şüphelerimle bağlanmış
Hala biraz zor, neler olduğunu söylemek

Hala var biraz hayaletin, biraz şahitliğin
Hala yerler var yüzünde öpmediğim
Bana biraz daha yaklaşıyorsun her geçen gün
Hala neler olduğunu söyleyemiyorum

Taşlar, öğretti bana uçmayı
Aşk, öğretti bana yalan söylemeyi
Hayat, öğretti bana ölmeyi
Bu yüzden düşmek çok zor değil
Süzüldüğün zaman top mermisi gibi

Hala biraz senin şarkın var kulağımda
Hala biraz sözlerin var duymayı özlediğim
Her geçen gün daha da yaklaşıyorsun
O kadar yakin ki neler olduğunu göremiyorum

Taşlar, öğretti bana uçmayı
Aşk, öğretti bana yalan söylemeyi
Hayat, öğretti bana ölmeyi
Bu yüzden düşmek çok zor değil
Süzüldüğün zaman top mermisi gibi

Taşlar, öğretti bana uçmayı
Aşk, öğretti bana ağlamayı
Öyleyse haydi cesaret
Bana utangaç olmayı öğret
Çünkü düşmek o kadar zor değil
Ve onu ürkütmek istemiyorum
Düşmek çok zor değil
Kaybetmek istemiyorum
Büyümek çok zor değil
Bildiğin şey neler bilmediğinse



Still a little bit of your taste in my mouth
Still a little bit of you laced with my doubt
Still a little hard to say what's going on

Still a little bit of your ghost your witness
Still a little BIT of your face I haven't kissed
You step a little closer EACH DAY
Still I can't SAY what's going on

Stones taught me to fly
Love taught me to lie
Life taught me to die
So it's not hard to fall
When you float like a cannonball

Still a little bit of your song in my ear
Still a little bit of your words I long to hear
You step a little closer TO ME
So close that I can't see what's going on

Stones taught me to fly
Love taught me to lie
Life taught me to die
So it's not hard to fall
When you float like a cannon

Stones taught me to fly
Love taught me to cry
So come on courage!
Teach me to be shy
'Cause it's not hard to fall
And I don't WANNA scare her
It's not hard to fall
And I don't wanna lose
It's not hard to grow
When you know that you just don't know

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder