22 Haziran 2009 Pazartesi

Angelica - Anathema


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com



Neredesin bu gece?
Yıldızların aydınlattığı cennetin vahşi çiçeği
Hala büyüsündeyim o uçuşun
Saplantılar matemidir özgürlüğün

Zamansız bir kelime, anlamları değiştirdi
Ama hala benim yanan senin alevlerinde
Bitmek bilmeyen, devamlı saklanış
Bağlanılamamış, zayıf aşk asla vermedi aynı tadı bana

Ve ben hala merak ediyorum
Sende aynı şeyi merak ediyor musun diye
Ve ben hala merak ediyorum



Where are you tonight?
Wild flower in starlit heaven
Still enchanted in flight
Obsessions lament to freedom

A Timeless word, the meanings changed
But I'm still burning in your flames
Incessant, lustral masquerade
Unengaged, dim lit love didn't taste the same

And I wonder if you ever wonder the same
And I still wonder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder