22 Haziran 2009 Pazartesi

Parisienne Moonlight


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com




Hissediyorum seni tanıdığımı
Bilmiyorum nasıl
Bilmiyorum neden
Anlıyorum neler hissettiğini benim için
Ağladın benimle beraber
Ölebilirdin benim için
Biliyorum, sana ihtiyacım var
İstiyorum
Bütün bu acılardan kurtulmanı
İçindeki
Saklayamadığın
Biliyorum denedin
Olamayacağın biri olmak için
Görmeye çalıştın içimdekileri

Ve şimdi, bırakıyorum seni
İstemiyorum
Uzaklaşmak senden
Lütfen anlamaya çalış
Tut elimi
Kurtul
İçindeki acılardan
Saklayamadığın
Biliyorum denedin
Hissetmek için

Hissetmek için...



I feel I know you
I don't know how
I don't know why

I see you feel for me
You cried with me
You would die for me

I know I need you
I want you to
Be free of all the pain
You hold inside
You cannot hide
I know you tried

To be who you couldn't be
You tried to see inside of me
And now i'm leaving you
I don't want to go
Away from you

Please try to understand
Take my hand
Be free of all the pain
You hold inside

You cannot hide
I know you tried
To feel...


To feel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder